top of page

Bon Voyage pane Fantomasi

Od návrhu našich autorských šátků Silky Gang až k bodu, kdy si jej zákazník omotá kolem krku vede vždy dlouhá cesta. Každá nová kolekce znamená až půl roku práce a zkoušení. Proto v případě tvorby vzorů na zakázku jsme velice vybíraví, pro koho a s kým budeme nový vzor tvořit. Musí nás jednak bavit značka, pro kterou navrhujeme, ale také si musíme osobně "sednout" i s klientem. Pokud nemáme 100% svobodu v tvorbě a poslední slovo, jak bude celý návrh vypadat, raději se do spolupráce vůbec nepouštíme. Netvoříme totiž reklamní předmět, ale ilustrujeme příběh značky tak, jak jej vidíme my. A tu tvůrčí svobodu nám u DS Automobiles poskytli na 100%.

Jedním z důvodů, proč jsme na spolupráci také kývli byl i fakt, že značka DS Automobiles navazuje slavnou tradici na ikonického vozu DS 19, ve kterém jezdil neméně slavný Fantomas. A, to jistě chápete, je detail, který nelze opominout.

A jak jsme nakonec celý vzor vymysleli?

Koncept šátkového vzoru vychází z motta francouzské značky DS Automobiles, kterým je umění cestovat. Motiv zobrazuje cestovní kufřík s etiketami představujícími zážitky jako je pobyt na pobřeží Cote d´Azur, svět Formule E, večírky v Cannes, procházky Paříží. Nechybí ani ikonický vůz DS 19 z dílny designéra Flaminia Bertoniho. Povrch kufříku zdobí malé pyramidky odkazující na techniku gilošování použitou v interiérech vozů DS Automobiles. Stylizované logo DS v pruzích uprostřed ilustrace vytváří vzor připomínající otisk pneumatik. Použitá barevnost modrých odstínů symbolizuje volnost a svobodu, červená barva pak vášeň a dobrodružství. To vše podle nás v sobě skrývá značka DS Automobiles pro utvoření jedinečných a originálních zážitků z cestování. Šátkový vzor je natištěn na luxusním hedvábném twillu v bio kvalitě. Ručně rolované okraje šátku jsou symbolem dokonalého zpracování do posledního detailu, tak jak jste u Silky gang zvyklí.



Autorkami šátkového vzoru jsou Martina Karafiátová, zakladatelka značky Silky Gang a ilustrátorka Dominika Režová. Její výtvarný styl skvěle zapadl do celkového konceptu návrhu. Jednoduché formy, čisté linie a výtvarná zkratka korespondují se sílou a duchem značky DS Automobiles. Návrhů jednotlivých "pohlednic" na šátku bylo hodně než jsme se dopracovali ke konečnému výsledku. To, co někdy působí čistě a jednoduše, dá nejvíce práce. V rámci tvorby této kolekce jsme vytvořili i obal, krabičku na šátek. Trocha francouzské rozvernosti se skrývá i zde. Seshora je krabička v decentní modré barevnosti. Dno vás ale překlavapí svým veselým červeným odstínem.



Stejnou volnost jako při vymýšlení šátkového vzoru jsme dostali při práci na fotografické kampani. Chtěli jsme trochu jiné pojetí, které by navodilo cestovatelkou náladu, ale také zaměření na perfektní a luxusní detail, který mají Silky Gang a DS Automobiles společné. Jsme rádi, že nám značka zapůjčila červený automobil s potahy z bílé kůže, který krásně ladil nejen k šátku, ale i celému stylingu blogerky a influencerky Lucie van Koten. Tu už znáte jako dlouholetou tvář značky Silky Gang. Fotograf Robert Tichý skvěle využil atraktivní kulisy legendárního pavilonu Expo ´58 na pražské Letné. Záměrný koncept, se kterým přišla Martina Karafiátová, zakladatelka značky Silky Gang, ukázat pouze luxusní detaily vozu DS v kombinaci s hedvábným šátkem a navodit tak dojem dokonalého zážitku z cestování, dopadl na výbornou.

Pokochejte se tedy i vy výslednými fotografiemi.